(15 juni)

Har inte tid att videoblogga, så det får bli ett text inlägg istället.

Det var lite kul att gå på balen ändå igår. Det var ju väldigt många där, och alla i samma ålder. Jag kom dit med Erica, Jennifer och Ida. Men jag var en del med Cassandra och lite med Sanne där på balen. H'lsade på en del som jag kände igen, stallvänner, folk som gått i min klass förut och personer man lärt känna på andra vis. Fick i alla fall beröm för min klänning och frisyr :D




På balen så fick man lite mat, små aptitretare mest.

Dansade inte så mycket på balen, det var inte så bra musik. Sen är det lite jobbigt att dansa med högklackat, även fast mina skor inte var så osköna. De gjorde faktiskt inte alls så ont som jag hade förväntat mig, tog bara av mig skorna när jag gick hem från bussen.

Erica och jag drog från balen lite efter elva. Vi åkte då hem och bytte om till jeans, tröja och jacka och converse. Sen åkte vi till Nyfors där det var lite fest. Jag och Erica dricker ju inte, så det var ju lite underhållande att titta på alla som var packade :P Vid halv tre så kom polisen, och då drog alla hem, Erica och jag med. Hon sov över hos mig så hon skulle slippa gå hem ensam, vi kom hem till mig vid tre och då åt vi kladdkaka :D

Sen så sov vi till två idag, för då väckte mamma oss. Då bakade vi riktiga amerikanska pannkakor som var 1 cm tjocka, skiiitgoda! Och skramlade ägg till. Sen åkte Erica hem för hon skulle få gäster.

Dagen igår var rolig. Men när vi vara på nyfors och skulle säga hejdå till många i klassen, jag blev faktiskt lite ledsen då. Många i klassen kommer jag säkert aldrig mer se på väldigt länge :( Tvingade Oskar att samla ihop några från klassen för att tälta i sommar i alla fall, han måste hålla det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0