(16 juni)

Haha, när växkerklockan idag ringde vid tio så tänkte jag "Åh, nej. Inte skola, fan..." Men sedan tänkte jag "Fast nä, jag har ju sommarlov. Varför ska jag då upp så tidigt?" Tittar då på väckerklockan och blir förvånad över att den är tio, det kändes som klockan var sju. Kom då på att det var ridning idag :D Det är uteritt och jag ska ha Chiko :D


Vill nog hellre ha Chiko än Ruudi, för Ruudi kastade ju av igår på uteritt. Chiko katar ju inte av, han är lite småbusig men aldrig dum mot ryttaren, för det mesta så är det han gör inget stort. En hederlig man är vad han är!
Vi tänkte bygga upp lite hinder, Jessica och jag i skogen :)





Kommentarer
Postat av: Josefine

Chapsen på bilden när du rider chiko vart har du köpt dem? Letar nämligen efter sånna :)

2012-06-16 @ 19:54:35
URL: http://jolindgre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0