(16 juni)

Chiko var lite studdsig ibland som han kan vara på uteritt, men ändå snäll. För det mesta så lunkade han på rätt avslappnat och snodde åt sig lite grenar att tugga på ;) Fast en gång i galoppen så drog han ut från ledet, men det var inte heller så farligt.
Sen åkte jag hem och rensade i mitt rum och kastade ut en fåtölj för att få plats för Emelies och Emmas marsvin som jag ska passa i en vecka. De kom hem till mig vid fem idag, och de är så stora :D
Snövit och Tjorven, ni kan nog lista ut vem avd em som är Snövit ;)

Kommentarer
Postat av: A L I C I A - aliciaalinnea

Hej, fin blogg! Vad använder du för kamera? :)

2012-06-16 @ 21:59:39
URL: http://aliciaalinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snövit till höger?

2012-06-17 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0