(17 juni)

Red Hamilton idag, har inte gjort det på 3 veckor så det var jättekul. Det var så underbart att bara kunna galoppera hur fort som helst utan att ha en häst framför sig som bromsar upp, som när man rider ut med ridskolan. Att själv få bestämma fart, vilken väg man ska ta och allt, det är underbart. Jag blir så glad och lycklig av att bara flyga fram över ängarna på honom, det är lycka! Det är bättre än 15 lyckopiller. Jag behöver nog få rejsa över ängar minst en gång i veckan för att må bra, haha ;)


Har idag tränat slalom med Zingo idag, hon gjorde lite framsteg. Mitt mål är att hon ska ha lärt sig slalom någorlunda bra på en vecka.


Har haft lite tråkigt idag, och igår kväll. Verkade som en del fler hade tråkigt igår på facebook vid midnatt, det var rätt många inloggade. Jag hade också tråkigt, läste lite Derp and Derpina och gillade lite bilder, haha det kändes som om jag hade värst no life.

Har också varit end el med marsvinen idag, lugna djur är det. De kan ju sitta på samma ställe i flera timmar. Tog i alla fall en massa fina bilder på dem ute i gräset idag, tog några bilder på Snövit som gjorde att hon såg ut som en liten griskulting :)

Kom då på varför det heter marsvin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0