(17 juni)

Marsvin är ju riktiga mysbollar ju! Helt förälskad i Snövit och Tjorven, de är så himla underbara. Har suttit och kollat på en hel film med dem framför soffan, de kurrade ihop sig tillsammans mellan mina ben och kuttrade nöjt till ibland. Sen har de också legat och sovit i fotändan på min säng i några timmar när jag suttit vid datorn, och så har jag gosat en massa med dem. De tycker verkligen om att bli kliade bakom öronen :) Vill ju själv ha marsvin nu... Mamma och pappa verkar tycka om marsvinen, så kanske får jag egna sen ;)
Lite bilder:





Piga och Zingo är väldigt nyfikna på marsvinen, Piga vill bara pussa på dem. Zingo vet jag inte, hon har ju rätt mycket jakt i sig så hon får inte träffa marsvinen utan att sitta i en transport låda. Det roliga är att hon vet att om hon går in i transportlådan så får hon titta på marsvinen, så hon går själv in i den och vägrar komma ut :P


Nyfiken Piga

Imorgon så får jag troligtsvis hem min nya telefon, wiiie! Det ska bli kul med en ny mobil, en snabbare mobil med en touch som fungerar. Min telefon nu håller på att dö på riktigt, ibland fungerar inte touchen alls så jag har inte kunnat svara på sms eller kunnat svara när det ringer. Sen är den en del på tocuhen som aldrig fungerar, så jag kan inte använda mitt T9. Sen så ska ni bara veta hur seeeeeeg den är! Juste, tappade ju den telefonen i marken förra året så att den fick lite sprickor, sen efter det så har det då och då lossnat glas från skärmen, så mobilen ser också helt paj ut. Lägger upp bild imorgon så får ni se bild på missfostret som kallar sig själv för Alicias mobil, har skämts så länge för den.. Jävla Lidl telefon.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej, kommentera gärna min frågestund. Vore super snällt! http://ponnycheyer.bloggplatsen.se/2012/06/18/8104443-fragestund/#kommentarer

2012-06-18 @ 10:24:10
URL: http://ponnycheyer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0