(17 juni)

Idag, eller det är ju igår faktiskt... Ja i lördags så beställde pappa hem mobilen, så den kommer väl på måndag eller tisdag, tummen upp!


Tittade idag på Forest Gump, har sett den förut, men det är ju en riktigt bra film. Nästan alltid när jag ska pusha på någon att springa fortare så tänker jag på när Jenny i filmen skriker "Run Forest, run!"
Sen tittade jag även på Djungel George, haha inget liv :P



Nu sitter jag här, och gör ingenting. Har så tråkigt... Typsikt att ha det i början av sommarlovet. Ja imorgon ska jag i alla fall till stallet och rida MH, i regnet. Ska rida honom några fler gånger denna vecka, annars har jag inte alls mycket planerat för nästa vecka.

Kan lägga upp en bildbomb på mina hamstrar här:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0