(18 juni)

Japp, har varit på ponny cups filmkvällen, och det kul. Jessicas familj bjöd på grillad kyckling, majskolvar, potatissallad och potatisgratäng :) Bättre än att äta fryspizza hemma, helt klart!
Sen tittade vi på PC-filmen och även skräckfilmen "House Of Wax" som jag inte tyckte var läskig, handlingen var lite B, men det gick ju att kolla på. Men hade inte den där lite rädda känslan efter en skräckfilm som man brukar ha.
House Of Wax wallpaper - 5



Imorgon så ska jag hjälpa mamma med att storhandla på Ica Maxi, bläääh... Men hon har lovat att vi ska hämta ut min nya telefon på vägen dit, så det är ett pluss! Slipper denna säääämsta mobil imorgon då:

Se så trasig den är :P Men vi hade det lite dåligt ekonomiskt ett tag eftersom mama inte fick sin lön vissa månader eftersom hon var sjukskriven, så vi hade helt enkelt inte råd att köpa en ny telefon till mig. Men när vi vann 183 00 så blev vi lite rikare, så då fick vi ju 5000 kr var vi barn. Fast jag åkte ju till Kreta för dem pengarna :P

Sen fick jag ju 3700 kr för mina betyg, så nu hade jag själv äntligen råd med att köpa en mobil! Jag får ju inte någon veckopeng/månadspeng, så jag har inte kunnat samla ihop till ny mobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0