(18 juni)

17 stycken i min klass (förra klass då, 9a) har en iphone, iphone 4 eller 4s. Jag känner nu väldigt starkt att jag inte själv vill ha en iphone, väldigt tråkigt att ha en mobil som alla andra har. Vet inte riktigt vad det är exakt som gör iphone så himla speciellt, skärmen är ju inte så stor och designen rätt enkel.

Det som jag skulle sakna på min nya telefon som den inte har men en iphone har, det är en kamera på framsidan. Fast jag tar ändå väldigt sällan ego-foton, så det gör ju inte så mkt. Och så är ju Siri en kul grej, fast jag tror inte det är något man använder sig mycket av om man har tillgång till att använda Siri. Bara min syster som har no life som sitter och pratar i timmar med Siri och säger att hon är hennes bäst vän :O Forever alone..


Min xperia kommer att ha en massa appar som inte iphones kan ha, och 3-D foto och filmning, panorama foto, och HD-kvalité på film. Sen så har xperian lika bra kamera som iphonen.

Det var ännu mer mobilsnack från min sida ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0