(2 juni)

Ridningen 2 juni
Försov mig lite på morgonen idag, men det gjorde ju inte så mycket eftersom jag fått sova 4 timmar den natten. Fast jag var inte alls trött när jag vaknade, konstigt nog :S
Fick ruudi på ridningen och vi skulle rida ut, även fast några försökte övertala Claudia att vi skulle rida inne istället eftersom det spöregnade och blåste. Aah, sköna gamla Sverige!

Uterittenn var kul, Ruudi busade lite grann men var för det mesta snäll. Han småstegrade lite innan ett stort dike som han tyckte var läskigt och sparkade bakut i galoppen. Han var faktiskt väldigt fin att rida idag, han var väldigt böjbar och mjuk i munnen. Han gick av sig själv nästan :P

En bild från i oktober när jag började rida honom. Han var väldigt mycket mer bäbis och osäker då, han kunde inte gå stadigt då. Nu har han verkligen utvecklats, för han är ju jättefin nu :)

Sen så åktejag buss hem med Zingo och gosade ner mig under filtar med henne framför soffan och tittade på big brother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0