(2 juni)

Bara ett snabbt inlägg nu när jag är i Sverige igen. Kom hem till mig själv 5 på natten, då var det ljust ute. Ni ska bara veta hur hemskt glad jag blev då av att träffA Zingo igen, ville typ bara gråta för att jag blev så glad. Hon kändes så liten och ljus och så underbar, min lilla vovve. Mamma gick också upp och jag kramade henne hårt, gillar i vanliga fall inte att kramas och brukar ge en lös och slapp kram om jag måste. Men nu kramade jag mamma hårt för jag har saknat henne mycket med!

Sen så hälsade jag på alla mina hamstrar och tyckte mig kunna se att Tingelings ögon blivit lite mer utåtstående, tänker inte på det då. Sen så får jag ett mejl från uppfödaren att Tingelings syster har fått fatty eye och avlivat. Fatty eye är en sjukdom som är ärftlig, man ska avliva om man får det. Jag har ju haft det förut, inte kul!
Såhär ser det ut:


Nu ska jag till stallet och rida efter 4 timmars sömn. Kommer dra direkt hem efter ridningen och sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0