(21 juni)

Har glömt lägga upp bilderna på mig och Ruudi för typ 2 veckor sedan... Fotade av Alexandra Sewén.
Jätteful sits, jag vet!
Skänkelvikning, lite svårt för Ruudi bebisen, men han klarade det :)
Oj då... Åh, mina hälar, vad gör dem där upe?
Han är ståtlig, det är han :)
Där kommer hans roliga galopp också, haha :P
Vad säckig sits jag fått på sistone, måste verkligen fixa det. Och den säckiga tröjan gör det ju inte bättre, hm..
Och så lite låg form på slutet, duktig kille :)
 
 
Är uppskriven för att rida till sommarbetet i år, för jag har faktiskt hjälpt till en hel del i stallet i år. 2 gånger i månaden har min mamma kvällfodringen på helger, då följer jag alltid med och så fodrar vi åt hästar vid 7-8 tiden på kvällen. Sen så har jag hjälpt min mamma med stalltjänst fler fredagar och även lördagar.
Ska få rida någon av de busiga hästarna, eftersom de behövde folk till det och för att jag älskar att göra det :D Mikaela vet om att jag gärna vill rida Ruudi eller Chiko, och jag hoppas verkligen att jag får någon av dem. Ruudi är ju det närmaste favorithäst jag har att rida på ridskolan, och Chiko gillar jag att rida ut på. 
Lilla Hell rider jag på bilden, han lever ju inte längre :(
 
Den häst som jag absolut mest vill rida till betet på är ju självklart Spot, om jag varit mycket kortare... 2 år sedan red jag Spot till betet var så lycklig då.
Släpper Spot på betet för 3 år sedan, då hade ridlägerbarnen ridit dit honom men de var för små för att få släppa hästarna, så jag fick släppa Spot :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0