(22 juni)

Min dator är helt cp, internet fungerar ju verkligen knappt. Och jag kan inte göra så att texten hamnar i mitten som jag brukar ha det. Sen blir jag förbannad på mamma som hela tiden säger "Alicia, du måste gå upp nu" med en glad ton som om det är något positivt? Det är det inte, jag ligger gärna kvar här i sängen i ren protest då! Jag tycker inte att midsommar är något speciellt, det enda som är roligt är typ att få äta en melonrem :D Så varför måste man städa? Är på sämst humör, vill bara sova... Jag vaknade inatt av en irreterande mygga som surrade omkring, och jag kunde inte somna om på en timme efter det. Och så är jag nog överkänslig mot marsvinen eftersom det kliar på min näsa, ansikte och armar. Ledsen men eftersom min dator är ungefär, helt paj så kan jag inte lägga upp bilder....... Sånt gör mig arg, arg, arg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0