(23 juni)

Igår så gick vi till Tyresö slottpark och hade lite piknick, vi dansade inte runt stången. Men, vi gick  och tittade lite på de olika lotterierna och stånden. Pappa gav mig 20 kr för att köpa lotter på någon av lotterierna, jag gick till marabou lotteriet och köpte två lotter. Och jag vann jackpot! Fanns bara en smak,  men det gjorde inget. För 20 kronor så vann jag 2000 gram chooooooklaaaaad!
Foto: Hihi, jag vann :D http://instagr.am/p/MLRZcEoz5I/
Det vasr grymt mycket personer i slottparken, kanske runt 10 000. Det kom ju en hel del människor från andra kommuner till slottparken här i Tyresö, inklusive Annica och Marcello från Big Brother! och jag MISSADE DEM! Hade så himla gärna velat träffa dem, åh... :(
Dem igår i Tyresö slottpark.
 
På kvällen så kom en familj som är kompis med min familj på middag, och vi hade trevligt. Finns inte så mycket att skriva om det.
 

Idag så kom det två dvärghamstrar hem till mig, båda är sapphire färgade, precis som Tjorven och Stina var:
De stannar till den 15 juli, så jag fick 500 kr för dem. Så hittils är 1000 kr tjänat på hamsterpensionatet ;)
Så nu har jag 2 marsvin, 1 guldhamster och 2 dvärghamstrar boendes på djurpensionatet Djurvakt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0