(24 juni)

Åh fyfan. Vaknade nyss upp ur en hemsk dröm, en dröm som man inte brukar drömma. Jag drömde en dröm som jag dog i, och jag vaknade inte när jag dog. Drömmen handlade om att min familj var rädd för något (kmr inte ihåg vad) och vi skulle fly från huset, så vi packade ihop lite saker i ryggsäckar och så väntade alla vid bilen. Men jag glömde mjtt busskort så jag sprang tillbaka och passade på att ta med öronproppar, helosansalva och nässpay. Sen gick jag för att kissa med öppen dörr, då hör jag Zingo sitta och pipa utanför dörren, som om hon inte kan komma in fast hon vill. Jag öppnar då upp dörren lite mer och tittar fram, då tycker det upp en skitläskig man med en pistol. Han hade väldigt vit hy, skäggstubb och rött hår, han var inte tjock. Han log och tog tag i mig och höll för min mun. Men så kom jag loss och jag öppnade dörren och skrek på hjälp, då börjar han skjuta. Han skjuter 3 skott framför mig sen direkt igenom mitt huvud. Jag dog, men vaknade inte då. Utan jag är liksom kvar där, som en ande och tänker "Jag dog i alla fall smärtfritt och fort" Sen en liten stund efter det så vaknade jag. Nu undrar jag nästan om det är så det är att dö? Att man liksom hänger kvar vid kroppen som en ande.
Den här drömmen tyckte jag var lite läskig, det är som om den skulle kunna bli sann. Om jag fick syn på den mannen som dödade mig, då skulle jag bli skitskraj. Vet exakt hur han ser ut...
 
Har ni drömt någon mardröm/dröm som känts väldigt verklig någon gång?
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch ja, drömde att jag blev jagad av zombies efter att jag kollat på The walking dead. Jag var på en båt med massor av människor och vi satt i ett rum på golvet. utanför en stor glasdörr gick hundratals zombies. Kommer inte ihåg vad som hände men de såg oss och började springa efter oss. Jag sprang först i en korridor med massa dörrar. Någon skrek efter mig att hålla dörren öppen men jag stängde den för att spara lite tid för att själv klara mig. :P Sen kom jag ut så att jag var ute på båten. Jag sprang med zombies tätt bakom mig. Sen såklart så ska jag komma till en återvändsgränd typ med en låst gallerdörr och då kommer zombierna och börjar äta på mig. Jag typ dör men vaknar då precis av att väckarklockan ringer. Alltså paniken av att bli jagad är hemsk! :o

2012-06-24 @ 22:46:08
URL: http://Carolineonansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0