25 juni

Ska till stallet idag och hjälpa till i köket till ridlägret. Ska vara där nio så jag satte klockan på åtta. När jag går upp åtta idag så går jag på toa och sen till köket och ser sen att klockan bara är 06:00, fan. Så jag gick och såg att min klocka gick 2 timmar före, har alltså ställt om den inatt vilket jag gör ibland eftersom klockan gick rätt när jag skulle sova dagen innan. Sen tog dt en timme innan jag kunde somna igen... När jag ställer om min klocka på natten så brukar jag stänga av ljudet eller ställa om den så jag får sova längre inte mindre :( Gillar inte sovande Alicia längre :(
Ska laga mat i stallet nu, see ya!
Hemkunskapen i åttan

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilket bloggtema har du?

2012-06-25 @ 20:47:05
Postat av: Josefine

Vilket bloggtema eller vad man ska säga har du? (:

2012-06-25 @ 22:40:39
URL: http://vashappeniing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0