(26 juni)

Igår jobbade jag lite i köket, eller jag hjälpte väl mer till med efterätten.
 
Har bråkat med mamma, eller hon är i alla fall jättesur på mig. Jag brukar inte bråka med min mamma, jag brukar faktiskt inte bråka alls mycket med någon eftersom jag är konflikträdd, bara bråka lite grann med min lillasyster ibland, brukar sällan bråka med mina föräldrar iaf.
Igår så gick mamma in i mitt rum för att krama mig och säga godnatt, men jag blir skitsur över sånt för jag hatar det och då blev hon arg på mig. Sen så har hon tjatat såååå himla mycket på mig idag, Alicia du måste gå upp nu, Alicia du måste gå upp nu... Hon började vid tio-tiden, jag väljer själv när jag vill gå upp, hade inte direkt bråttom någonstans. Sen när jag går upp så tjatar hon på mig att jag ska ut med hundarna, nu, nu, nu. Alicia du måste gå ut med hundarna nu, ut med hundarna nu Alicia. Mamma brukar inte vara så, och jag tyckte inte om det alls, för jag gillar att sköta sånt själv. Folk kan tro att jag inte hinner med ibland, men när jag vill så är jag snabb och effektiv, jag vill typ trotsa folk om de tjatar på mig.
 
Idag ska iaf Hamilton på sommarbete, det ska jag följa med på.
Hamilton med 30-åriga Git på sommarbete förra året.
 
Vendela ska också med, och hon har ju ADHD och gillar att bråka typ, så jag undrar om det kanske blir krig i bilen? Om mamma fortfarande är på dåligt humör. Hmmmm, nä Vendela har rätt mycket respekt för mamma. Får se, ska tjuvfilma lite med kameran, haha nä :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0