(28 juni)

Heloj bloggennnn nnn + n Har inte bloggat på länge eftersom jag inte suttit på datorn på länge, så jag tänkte uppdatera lite nu och skriva vad jag gjort under tiden som jag inte suttit vid datorn.
 
I tisdag så var jag ju på middag hos en familj för att fira deras dotter som fyllde sju år och som mina föräldrar är gudföräldrar till. Efter det så åkte jag hem till erica och sov där eftersom hennes föräldrar är bortresta. Vi såg på en väldigt töntig film som handlade om en ful kille som blev tsm med en snygg tjej.
Dagen efter så åkte vi till Nacka forum och shoppade, det är ju rea överallt! Grymt bra, köpte allt detta för bara 700 kr:
Den här tröjan var inte så jättefin, fast finare på. Men jag köpte den mest för att den kostade 50 kr, jättebilligigt ju :)
Och så lite fina underkläder ;)
Och en sån här liten grej, som man kan ha under tröjor som är lite genomskinliga, så att BH:n inte syns.
 
Vi åt på pizzerian sen och så sov jag hos henne även den dagen. Vi gjorde inte så mycket, flummade och typ gjorde inget i mysiskläder :P
Hehe, låg på golvet eftersom min mobil laddades och jag ville hålla på med den samtidigt som den laddades :)
 
Sen idag så gick Erica, jag och så Oskar från vår klass och badade i havet, Erstaviken. Var faktiskt inte så himla kallt, inte som jag trodde att det skulle vara iaf. Vi lekte lite på bojarna och så simmade Zingo, för jag tog med mig hundarna. Sen gick vi till erica och spelade monopol, Oskar vann, men jag tror han fuskade... Fast det gjorde erica och jag med, vi blev ett team efter ett tag, men det verkade inte hjälpa :(
 
Nu ska jag äta middag, sen ska jag till Erica igen, vi kanske ska till alby då. Men ska inte sova hos henne idag, jag ska ju upp vid sju imorgon eftersom jag ska rida till sommarbetet. Ska rida Chiko dit och tillbaka, det ska bli kul :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0