(29 juni)

Var ju tyo den enda som inte fick brev hemskickat där det stod om jag kommit in på gymnasiet eller inte, vart då lite rädd att jag inte kommit in, men det hade jag :) Kollade på gymnasieantagningen. Hade 290 poönh och det behövdes 215 poäng för att komma in, så jag hade nog inte behövt oroa mig. Medianen ligger på 255, så den är mycket högre än vad den var vid prelimenär intagning då den var på 220 poäng eller något sånt.
Så det är den skolan jag ska gå i, i troligtsvis 3 år.  Har aldrig i hela mitt liv bytt skola förut, så det är lite pirrigt :P Har gått i samla gamla tråkiga skola i 10 år nu, så det är på tiden att jag får lite omväxling :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0