(4 juni)

Så himla skönt, slutar skolan på torsdagnästa vecka :D Denna vecka har vi kabaré vecka och operation dagsverke på fredag, så man är ju ledig då ;)
Kan lägga upp bilderna på Minty och mig från igår, men kan säga att jag gör väldigt roliga små miner xD


Haha, ser helt livrädd ut ju! Kommer bara ihåg att jag hoppades på att hon inte skulle riva.

Där tänker jag "Åh vad skönt, endast ett hinder kvar"

Trippelbarren

Omhoppning


Hahahahahahahaha ;)

Och nu bilder från prisutdelningen, då gör jag väääldigt fula miner! Sitter på Dingo eftersom Minty var i stallet.

Förvånad över att jag är på prisutdelningen

Hahaha, omg vad ful :P Ser ut som en liten kanin ju

Trodde verkligen inte att jag skulle vinna, tyckte att Sanne hade gjort en jättesnabb runda. Hade förberett mig på en rosa rosett efter att Emelie fått den gula.


Min min säger allt..

Hahah, ser helt livrädd ut




Ärevarv!


pttrroo

Dessa foton var fotade av Carolin Kinnunen, tack!


Den konstiga bilden igen :P

Dessa foton av Alexandra Sewén, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0