(6 juni)

Idag så longerade ju jag Candino på hästens dag när det var voltige. Han var skitseg och trött eftersom han redan gått voltige repet innan, massa ponnyridning och ponnykadriljen. Så han ville ju bryta av typ hela tiden, och springa in till mig. Han var inte lika duktig som han brukar vara när man longerar honom.
Sen så försvann typ lotta när det var flagga på vift, så det blev lite kaos. Men jag fick i alla fall hålla i Globus och han var ju jättetaggad som han brukar vara. Det var lite läskigt när han stegrade mot mig, så jag var ju tvungen att släppa då.


Gud vad jag egentligen inte orkar blogga, tror att jag tar en bloggpaus snart.


Kommentarer
Postat av: paulina

TA INTE BLOGGPAUS! då kommer jag och snor dina hamstrar.

2012-06-06 @ 21:19:59
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0