(7 juni)

Fick ett önskemål om att skriva om alla djur som jag haft, skulle bli ett fasligt långt inlägg om jags krev en lång text om alla, så jag skriver mest namnen:
Hamstrar (17 st, totalt):
Peppar, Nappen, Kardemumma, Vanilj, Keeper, Bambi's New York, Candie, Ella, Beauty, Barbie, Coco Popz Tom Toolbox, Eternity, Tjorven, Stina, Husmusen, Hoppetoss och så lille Tingeling. Rätt så många, och jag kommer ihåg vartenda en, jag skulle kunna skriva ett helt a4 om varenda en av dem. Som att Candie var ju tjurig ibland, Peppar kunde naffsas, New York hamnade i en depression av att bo i tvättstugen och Nappen som fick mig att springa hem från skolan för att jag ville vara så mycket som möjligt med henne. Alla har sin historia, och jag glömmer dem inte i första hand.



Sen det där med hästar, det har väl inte jag ägt utan mer min mamma. När jag levt så har min mamma haft Amorina, Storråda och My Hamilton.

Jag och Amorina, en b-ponny som blev hela 30 år :)

Sen så har vi totalt haft 3 hundar, Malin, Piga och Zingo.

Och 4 katter, Aragon, Sallad, Spagetti och Pysen.




2 kaniner, Ludde och Snöflinga

6 år gammal, då fick jag en kanin utan förvarning av min gudmor Annika :p

Sen har vi haft lite olika sorters fiskar, som jag inte räknar med. Så 29 djur totalt har jag haft i mitt liv :)


Kommentarer
Postat av: paulina

önskar min familj (mor&far :P) ville ha fler djur.. '1 djur i taget!' säger de. (alltså att jag få ha ett eget djur i taget)

vill såå gärna ha fler hamstrar och en kanin och råttor.. :/ hjälp mig övertala!! =)

2012-06-08 @ 13:14:14
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0