(8 juni)

Var idag på min kusins studentmottagning, det var lite tråkigt, men jag fick bullar iaf :)

Jag brukar inte läsa stora bloggar, skandalbloggar, skvallerbloggar osv. Men hade lite tråkigt så jag gjorde det idag, måste säga att det är lite underhållande med skvaller. Som att Hanna Widerstedt har fått en ny pojkvän på en vecka, och det är Peter08 (Kissies lillebror). Hon var ju lite otrogen i bb huset och därför gjorde Jockiboi slut med henne, men ingen av dem verkar ledsna. Det ser lovande ut för honom att nå målet att ligga med 1000 tjejer innan året är slut iaf :P Och så är det ju lite kul att se bråk mellan justin Bieber och Niall (från one direction), Niall har ju flera gånger stött på Selena Gomez (Justins tjej) så att Justin tagit honom åt sidan och skällt på honom.


Det är ju lite skoj att läsa skvaller ibland faktiskt, fast det är inget jag skulle palla att göra hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0