(8 juni)

Är lite nervös över mina slutbetyg, vet på ett ungefär vad jag kommer få. Men, jag är rädd att det inte blir som jag tror..
2 ämnen som jag är osäker på är idrott och musik. Jag fick ju mvg på min idrottsuppsats, min idrottslektion och mvg på det oförberedda provet, och så visade jag också mer ledarskap på lektionerna Jag borde få MVG i idrott, vill ju verkligen det!
Sen det där med musiken, idrottslärarn sa efter att jag sjungt för henne att om jag gjorde ett bra arbete på pophistorians redovisningen så skulle jag få MVG. Hoppas verkligen på mvg i musik också!

Sen har jag väl en minichans till mvg i svenska, fast jag tror inte det. Fick mvg - på svenska muntligt, och vg + på resten. Sen har jag lämnat in en uppsats på 10 sidor till henne som jag inte vet vad jag fått för betyg på, om jag fått mvg på det så har jag kanske fått mvg i slutbetyg. Fast jag har ställt in mig på ett vg iaf.

Sen kemi, biologi, samhällskunskap, geografi, spanska och hemskunskap vet jag att jag har mvg i, så det är bra :)
Så troligen så blir det 285 poäng i slutbetyg, det är vad jag hoppas på i alla fall. Kommer få ungefär 3100 kr i betygspengar av mamma och pappa då, hoho :D


Kommentarer
Postat av: paulina

asså du är fan bäst i skolan! :o

2012-06-08 @ 13:15:25
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0