(9 juni)

Har nog bestämt mig för xperia arc s, och inte en iphone. Vill ju ha lite pengar över, och jag tycker att xperian är väldigt bra. Min pappa har en som jobbmobil, och den är bra :)

Måste ha silikonskal, men vet inte vilket jag ska köpa. Vill ha rosa, men inte inte vilken nyans.. Lite coolare med mörk, men ljusrosa är lite mer diskret och fint.

Nummer 1: Mörkrosa skal, pris: 59 kr

Eller

Nummer 2: Ljusrosa skal, pris: 135 kr


Eller, jag kom på en bra sak. Varför inte bara köpa båda? Blir ju ändå under 200 spenn, så så får det bli. Jag köper båda två :D


För att jämföra priser på saker så brukar jag gå in på pricerunner, där har jag funnit ett billigt pris på telefonen jag ska köpa. Endast 2679 kr! Med skalen så kommer jag alltså betala 2873 kr bara :D Telefonen kostar ju på en del ställen 4300 kr, så jag tjänar ju nästan 2000 kr på pricerunner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0