(9 juni)

Fick inte sommarjobb på landstinget eller via Tyresö kommun, så jag vart ju tvungen att söka sommarjobb själv. Men, jag vill ju inte stå och diska tallrikar eller något sånt hela sommaren. Jag vill ju göra något roligt, något roligt som ger pengar. Ska starta ett eget litet företag, ett smådjurspensionat. Tro mig eller ej, men man tjänar faktiskt pengar på det.

Så i sommar ska jag vara djurvakt. Ska sätta upp lite annonser på blocket och lite överallt i tyresö och hoppas på att folk nappar :) Ska ju hittils vara vakt åt 1 hamster och 4 marsvin, jag får väl ungefär 1000 kr för det.

Behöver ni vakt åt något djur i sommar? Mejla mig [email protected]

Gå in på hemsidan: www.djurvakt.nu.nu





1 hamster: 100 kr vecka
2 marsvin: 150 kr vecka
2 kaniner: 200 kr vecka
1 hund: 400 kr vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0