Affärskvinnan (10 juni)

Mitt lilla företag Djurvakt börjar gå rätt så bra faktiskt! Flera stycken har kontaktat mig, om alla de som kontaktat mig vill boka in sig så kommer jag i sommar att ta hand om 6 marsvin, 3 kaniner och 2 hamstrar (hittils). Väldigt troligt att fler djur kommer att bokas in, på bara några timmar efter att annonserna lagts in så har jag ju fått svar :)
Har räknat ut att jag hittils troligen kommer att få 1900 kr på att endast göra det som jag tycker är roligt! Undra om man kan skriva sånt här i sitt CV sen, att man haft ett litet djurpensionat :P


Det här kommer alltså att vara mitt sommarjobb i år, så jag slipper söka om ett sommarjobb. Om jag tjänar bra denna sommar och det går bra med djurpensionatet, då kanske jag kan ha detta som sommarjobb nästa år med :) Egen företagare, redan som 16-åring! ;)


Kommentarer
Postat av: paulina

jag vill också ha ett sånt sommarjobb :( nästa år isåfall <3

2012-06-10 @ 21:53:42
URL: http://happypau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0