Facebook (20 juni)

Jag var en av de första i min klass som skaffade facebook, jag skaffade det i september år 2009 (3 år sedan). Detta var min första profilbild, en bild på mig från femman:
 Jag tyckte att jag haft det länge, men så gick jag in och kollade på min mammas första profilbild på facebook. 2007! Hon har haft facebook i 5 år!  Jag vet att när hon skaffad facebook så fanns det bara på engelska, hon skaffade facebook före ella i min skola. Egentligen så brukar det ju vara tvärtom, att föräldrarna skaffar facebook efter barnen, men här hemma var det tvärtom. Min mamma lärde mig att skaffa facebook och hur det fungerar...
Min mammas första profilbild 2007:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0