Färglinser? (15 juni)

Funderar på att skaffa färglinser. När jag var liten hade jag blåa ögon, vilket jag tyckte om. Nu har jag ingen riktig färg utan olika färger i olika ljus, men det skiftar lite mellan blå, grön och grå ögon vilket jag inte gillar. Jag vill ha blå ögon!
Det är sån skillnad, det är mycket finare med blåa ögon än den fula färg jag har nu.
Min färg nu:


Jag med blåa ögon (photoshopat):


Haha, okej jag använde en lite dålig färg så det ser väldigt fejkat ut, men det är finare med blåa ögon.
Om jag ska köpa blå färglinser, vilken blå färg är finast?

1.Freshlook Colorblends Brilliant Blue Med Styrka
2.Freshlook Dimensions Pacific Blue Med Styrka
3. Expressions Colors Dark Blue Med Styrka
4. Freshlook Colors Blue Med Styrka
5. Expressions Accents Blue Med Styrka

De är från denna sida: http://www.fargadelinser.com/fargade-linser-med-styrka-alla-fargade-linser-med-styrka-expressions-accents-blue-med-styrka-p-437.html

Vilken var finast?


Kommentarer
Postat av: Anonym

4

2012-06-15 @ 21:12:21
Postat av: Anonym

5

2012-06-16 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0