Har inte aspberger (28 juni)

Tänkte bara säga att jag inte har aspberger, är säker på det nu. Har ju varit en del emd Erica de senaste två dagarna och jag vet att jag inte har aspberger, bara rätt många småsaker som stämmer in. Men jag kan läsa av människors kroppspråk och ansiktsuttryck, jag är inte egoistisk av mig, jag tycker om att vara med mina vänner, tt träffa nya personer kan jag tycka är kul ibland, jag förstår ironi och skämt osv. Jag har inte aspberger, bara det att när jag misstänker något så vill jag typ att det ska vara sant, så jag ser inte sånt som inte stämmer in. Men jag har inte aspberger, det är helt säkert :)
Jag är inte autistisk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0