Ska köpa en hamster (10 juni)

Flera gånger har Carro (min lillasyssters kompis) frågat mig om jag vill ha hennes hamster som är runt 2-3 år för hon har tröttnat på den helt. Hennes mamma tar hand om den. Nu ska jag i alla fall ta emot Carros hamster Blondie och skämma bort henne lite, för hon är ju så gammal och kommer nog inte leva så länge till :( Ska betala 200 kr för att få med buren.
Blondie är i alla fall en sö cremefärgad hamster, som Tom :)


Har idag lagt ut annonser för att vara djurvakt på lite forum. Troligtsvis så ska jagvara djurvakt åt 3 kaniner i en vecka i augusti. Så troligen så är jag vakt åt 4 marsvin, 3 kaniner och 1 hamster i sommar, hittils. Verkar vara lite fler kaninägare som behöver vakt i sommar, och jag har ju rätt billiga priser.
Sen får ju djuren ett paradis hemma hos mig ;)



Mitt hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0