(1 mars)

haha juste! Glömde skriva att Ynglet Sofia och jag anmälde oss till sköter tävlingen nästa lördag xD Var flera år sedan jag var med på en skötar tävling. Vi önskade i alla fall först Nutina, för hon är så söt. Nutina fick ett hjärta över i:et :) Sen önskade vi Misty och Tuva, bara mörka hästar för det är enklast.
Men det brukar tyvärr inte gå bra på skötartävlingar för mig. Eller jo, en gång när jag var typ 6 år kom jag tvåa med Torina på en skötartävling.

Sofia, lilla ynglet <3

Vi ska i alla fall vinna skötartävlingen. Finns inget annat, vi ska kämpa så att svettas, så att vi blöder, vi ska VIIIIINNNNNNAAAAAA!!!
Nej jag vill mer ha fika, fika är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0