(10 februari)

Red Ruudi idag på lektionen. Det gick okej, ingen wow lektion men ingen dålig lektion heller. Men jag måste säga att jag på sistone börjat tycka att dressyr är tråkigt, mycket roligare med hoppning och galna uteritter :D


Nelly och jag sommaren 2010

Var ju skötartävling idag, men jag ville inte vara med längre. Jag och Sofia skulle få Askepot, jomen haha gud vad roligt. Vilka chanser man har med den hästen... Den största hästen som gick med och den vitaste, jomen tjena att vi skulle få henne ren när hon var skitlerig och gick i en hage hela dagen. Sen åkte jag till centrum och köpte mammas födelsedagspresent, en mixer. Hon sa för flera månader sedan att hon velat ha en mixer, men det har aldrig blivit av att vi köpt en. Blev en stavmixer, för en vanklig mixer finns inte. Men stavmixrar är ockspå bra :)

Ska nog vara med erica idag, om jag orkar :)


Kommentarer
Postat av: m'

sv;

Taack så mycket!

Jaa, ska bli jättekul! ses :D

2012-03-10 @ 16:13:00
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0