(10 februari)

Nästa vecka någon dag ska jag få tag på en ledig tid i ridhuset och hoppa hoppbana med hamilton, men inte när jag sitter på. Vill också hoppa en bana med Piga, blir nog inte 90 cm bana. Men kanske 80 iaf. För hamilton blir det nog bara 40-50 cm.

Tänk om Piga varit en ponny, då hade hon varit jätte duktig tror jag. Hennes färg och tecken finns till och med på hästar. Jag lovar att hon egentligen är en ponny...

Idag blir det ridning, hoppas på Ruudi. Men har ju ridit honom 3 ggr på raken nu, jag vet inte om fler i min grupp ska få börja ha honom nu. Förut var det bara Emelie och jag i min grupp som red honom för att det inte skulle vara för många olika personer som red honom, men nu verkar det inte vara så längre. Det är ju bra att han börjar gå som en riktig lektionsponny nu, men det blir j mindre chans att jag får rida honom då :( Ruudi är rolig att rida, lilla 4-åringen.


Efter stallet idag så ska jag åka och köpa en present till min mamma i centrum med Erica. Hon fyller år på måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0