(10 mars)

I en veckas tid nu har jag nu haft ont i högra delen av ryggen. Smärtan har bara blivit värre och värre, förut hjälpte tabletter som alvedon och ipren, inte längre. Har ont 24/7 nu, jätte ont i ryggen verkligen. Blir bättre en stund om någon masserar där, men det hjälper knappt. Har också haft ont på sidan där bh bandet är, så jag har inte kunnat haft bh för att det gör ont, jag har haft bikini faktiskt :P Nu har börjat komma upp något som ser ut lite som ett utslag där jag har ont, både på ryggen och där jag har bh bandet. Vet inte vad det är, men jag har i alla fall otrooooooligt ont! :'( Fast om jag knäcker ryggen så försvinner det onda en liten stund.
Om det inte blir bättre snart så får jag väl antagligen besöka en naprapat.

Den här veckan så kanske jag ska hämta hem en vintervit hane som ska få bo med mina två vintervita tjejer och göra lite bebisar :) Det ska bli roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0