(12 mars)

Gud vad nervös jag har varit inför att hålla min egna idrottslektion, sen jag gjorde klart den skriftliga verisionen så har jag varit rädd inför att ha den på riktigt. Men lektionen gick faktiskt bra, jag var lite nervös innan men sen gick det som smort! Fick MvG - som på uttsatsen eftersom jag gjorde en rätt enkel övning, dodgeball. Är jätte nöjd och glad, men gladast över att det äntligen är över :)

Idrottslektionen var det enda jag tänkte på innan, så jag kände inte av det onda i min rygg. Men sen i slutet av no lektionen efter så känner jag hur smärtan börja smyga fram. Min verktablett började ta slut så jag gick hem efter lunchen för att vila och ta en ny verktablett.
Nu här hemma gör det mycket ondare, så jag har bara vilat på soffan. Har suttit vid datorn i 20 min nu men jag måste gå nu för det gör ont i ryggen igen :( Imorn ska jag nog till haninges vårdcentral för att få lite medicin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0