(12 mars)

Nu har mamma pratat med vårdecentralen i Tyresö. de säger att jag definitivt har bältros, men de kan inte påbörja behandling eftersom behandlingen måste ske inom 72 timmar. Jag har ju haft jätte ont i ryggen i över en vecka nu. Men de sa att vi ändå skulle till en vådcentral för att skriva ut smärtstillande för mig eftersom jag har så ont. Bältros sitter ju i en nerv i ryggen som gör att det gör jätte ont för mig. Min smärta har hittils blivit värre och värre för varje dag medans utslagen börjat bli bättre.
De ville att vi skulle till haninges vårdcentral redan i kväll, men det är ju mammas födelsedag så det blir imorn vi åker. Då ska jag få gå på smärtstillande ett tag så jag inte har så ont i ryggen, ska ju till romme på torsdag ju, kan ju inte ha ont i ryggen då heller.

Idag fyller mamma år så det blir kinamat till middag! :) Fast jag gillar thai mat lite mer. Är inte så förtjust i friterat längre.

Men jag gillar olika wookar, starkt ska det vara! Då är det mums.


Kommentarer
Postat av: fanny

jag har också börjat få ont i ryggen o oxå haft de typ en vecka :o

alltså om jag böjer mig ner och typ knyter skorna, o när jag reser mig igen så känns de som att ryggen ska gå av.. idag kunde jag knappt sitta på bussen.

Har blivit värre nu, usch.. Är det typ så du har?

2012-03-13 @ 20:09:52
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0