(12 mars)

Förlåt för att jag klagar så mycket, men jag har ont i ryggen :( Bältros viruset angriper ju en nerv i ryggen som gör att man får jätte ont. Verkligen tur att jag ska till läkaren imorn, så ont som jag har nu kan jag ju inte ha. I så fall kan jag inte rida på hoppclicen på onsdag eller åka skidor i romme. Hoppas att jag får en hel del starka smärtstillande från utskrivet, haha nä vill ju inte bli beroende. Men bara så att jag kan rida :)

Världens finaste Picco, inte för att jag tror att det finns så mycket Picco:arer i världen, men om det finns flera så slår jag vad om att denna Picco är bäst :)

Romme är alltid roligt, även om det i år kommer att vara lite väl varmt tror jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0