(12 mars)

Idag fyller min älskade mamma 43 år!
Måste säga att jag tycker att hon är världens bästa mamma. Hon är så snäll och vill alltid göra andra personer glada att hon gör illa sig själv. Hon har ju haft sjukdomen ME (Myalgisk Encefalomyelit) i några år nu att hon knappt orkar jobba 50 %.
Jag tycker att mamma är en jätte bra ridlärare, särsilt i hoppningen och på uteritter. Dock så kan jag bli lite irreterad av att rida för min egen mamma, enkelt att snäsa till henne om jag har lite problem i ridningen.

Mamma och jag är väldigt lika varandra, utseendemässigt och personlighetsmässigt.

Samma ögon och näsa har vi

Vi båda är konflikträdda, vill vara snälla, vill vara hjälpsamma, blir dundertrötta efter att ha jobbat stalltjänst, älskar djur, är lite påhittiga och pyssliga, älskar hoppning på hästar som små :) Hade samma hoppsits som små.

Mamma och Storråda (Hamiltons mamma)


Grattis i alla fall, mamma :)

Var ett par år sedan, men där var mamma fortfarande frisk från sin sjukdom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0