(13 mars)

Måste berätta lite mer om mina smärtstillande tabletter som jag fått, det är ju typ morfin så det är starka saker. Först kände jag ju lite yrsel och ont i huvudet, sen kände jag mig heeelt drogad! Avtrubbad, som om jag inte har ett endaste problem i världen, skön känsla. Men jag kände mig också snurrig, men avslappnad. Sen försvann det efter några timmar och jag blev bara oootroligt trött och jag trodde jag skulle somna. Sen slutade tabletten värka efter 6 timmar, men jag tog en ny för jag fick jätte ont i ryggen då. och så börjar allt om igen, fast jag hade inte ont i huvudet denna gång. Jag känner mig bara lugn, belåten och drogad.

Mina tabletter, de ser jätte läskiga ut och smakar otroligt äckligt!

imorgon komemr jag inte ta dessa tabletter på morgonen, vill inte vara drogad under mitt nationella prov. men efter provet kommer jag ta en tablett. Men så att den går ur kroppen innan clinicen imorn, vill ju inte rida helt drogad och typ ramla av imorn. Får räcka med ipren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0