(13 mars)

Bloggar en teeny weeny stund nu bara innan jag drar till skolan. Mamma ville att jag skulle stanna hemma idag eftersom någon gång idag på förmiddagen ska vi till doktorn, men jag kan helt enkelt inte missa den sista no lektionen innan kemi NP. Måste vara väl förberedd!
Tror inte jag missar så mycket i skolan idag ändå, idrott är inte så viktigt, min eng&sve lärares dotter är sjuk så hon wabbar, och min spanska lärare är inte heller här idag. Så jag missar typ inget viktigt sen, kanske idrotten, men inte så himlans viktig, ska ju till romme på torsdag :)
Erica har på sistone skickat en massa bilder från sin mobil till mig, som jag kan lägga upp på bloggen. Kan lägga uppe n bild på en liten erica i en stor jacka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0