(14 mars)

Det känndes faktiskt rätt bra på kemi nationella provet idag, alla hade typ råpluggat dagen innan men jag hade inte orkat. Svarade på alla frågor och kände mig säker på de flesta. Tyvärr så fanns det endast 2 MVG frågor med, så det var ju inte så stor chans att få MVG. Men jag tror att jag kan fått VG i alla fall :)

Sen tog jag mitt starka smärtstillande efter provet och jag kände av den rätt fort. Fick huvudvärk och illamående. Sen kände jag mig sådär drogad igen, inte riktigt som jag kunde få fram orden jag ville säga och så kändes allt suddigt om jag vände på blicken för fort.
Blev sen väldigt trött och ville bara sova, somnade faktiskt nästan på SO:n, var så himla trött... jag var inte emd på idrotten för jag får ju inte det, min lärare frågade om jag verkligen skulle med till Romme imorn då, man kan få tillbaka pengarna om man är sjuk. Ringde och pratade med mamma och vi bestämmde att det inte blir någon romme imorn. Så det blir vilodag hemma imorn :) Slippa gå upp klockan fyra :D

Efter skolan pluggade jag lite hos Erica, men jag var så trött så jag gick hem. Min medicin borde gå ur kroppen snart, lagom till cliniken. Är så himla trött nu, vill bara blunda och sova. Men snart går tabletten ur kroppen och då kommer jag bli pigg igen :) Nu ska jag till stallet, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0