(14 mars)

Gud, vaknade upp och hade sjukt ont i ryggen :( Nästan så att jag tog en drog tablett ändå, men nääe inte fören efter provet.
Idag har jag baras 2 lektioner efter schemat eftersom vi har NP kemi enda tills lunch. Efter lunch lite SO och sedan idrott, men jag får ju inte vara med på idrotten så jag har en liten lapp till det.



Idag är det hopp clinic, så roligt! Fst jag är väldigt rädd att jag ska skämma ut mig och typ skena omkring på en volt i 10 minuter och sen rammla av.

Jag hoppar att han inte är på sitt galnaste humör idag. har hittat ett sätt att ta tillbaka honom i galoppen nu, men jag hittar det inte alltid. Han kommer säkert bli lite piggare och gladare med stor publik och Fighter och Malin ska ju vara med, han blir nog lite nyfiken på den nya hästen. Ska bli roligt att få rida med Malin gen, var ett tag sen :)

När jag var medryttare på Karenina så stod Fighter i samma stall och vi brukade rida med varandra. Men det var i början av 2010, så det var ett tag sedan.


Kommentarer
Postat av: m'

yeeeeey :D

2012-03-14 @ 15:40:06
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0