(16 mars)

Snacka om at det var dålig idé att ta mina smärtstillande innan jag skulle rida. Har ett råd till alla, rid inte drogad det är ingen bra kombination.
Var lite snurrig och jag var så trött, så otroligt trött! Att vaggas i skogen av hamiltons lunkande var inte bra. Blundade några sekudner här och där för att jag inte rokade hålla ögonen öppna. ren tur att jag inte somnade...
I traven hade jag svårt att hålla balansen, så jag stod upp i lättsits. jag red bara 20-30 minuter och jag galopperade inte.


Sen kolalde jag på dressyr cliniken. Var trött då med, men jag höll mig lite mer vaken där :) Cliniken var riktigt bra tycker jag, riktigt grym och lärorik! :)

Nu sitter jag med mina små bollisar vid datorn :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0