(16 mars)

Lite bilder från hopp clinicen fotade av Caroline.


Haha jag gör alltid sådär när jag rider och är koncentrerad, jag biter mig i underläppen.


Han fick ju en sån där bra och hög galopp igår :)


En kort och hög galopp är Piccos bäst galopp, dock så får man verkligen inte hålla allt för mycket för han har svårare för att mäta av avstånd då och kan riva eller komma fel.



Söt ponny! Snacka om att Picco gillar publik 8)








Duktiga Picco!

Haha, jag biter mig i läppen..

Haha, jag biter mig i läppen igen...

Han är så söt Picco!

Vad gör jag om jag inte blundar och biter mig i läppen :P

Duktig kille :)

Haha, jag blundar och biter mig i läppen igen :P



Han är ju för söt helt enkelt!

Duktig häst!

Pustar ut !

Haha vad gör han? :P

haha ser lite förvirrad ut, "vadå, är det klart?"



Ja, tack för bilderna caroline. Det var alla bilderna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0