(16 mars)

Försov mig 2 timmar idag, vaknade av att Erica ringde klockan nio. Vi skulle ha en debatt idag men eftersom jag försov mig så fick de flytta den till måndag så typ alla trodde jag hade försovit mig med flit med det hade jag inte, har inte försovit mig på flera år :(
På hemkunskapen idag fick vi baka vad vi ville, jag och Erica bakade då kärleksmums! :)

När vi bakade dessa muffins mådde jag faktiskt rätt dåligt, kände mig otroligt yr och hängig, det var mitt smärtstillande som gjorde det. Så jag var tvungen att sätta mig ner en stund, kändes som om jag skulle svimma :(

Nu har jag tagit en till tablett, hoppas att jag inte svimmar när jag är ute och rider på Mh :P fast jag tänkte ta det riktigt lugnt. ´Mest skritta lite lugnt ute i skogen :)


Gah, mår sjukt illa nu :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0