(17 mars)

Har varit i nacka forum idag och köpt en skinnjacka på Vero moda, min andra skinnjacka är lite liten. Den var rätt illig och helt okej fin, så jag är nöjd! ;)





På sistone har jag börjat med att endast sminka mig med mascara och lite ögonbrynspenna, för jag tycker att jag själv passar bäst i det. Jag tycker inte att jag passar i att vara väldigt sminkad, för när ex. vendela sminkat mig så är det ju fint tycker jag men det passar me rpå henne än mig. Och det känns skönare för mig att inte vara så sminkad :) Jag plattar heller inte håret längre. Känns mycket mer som mig själv, jag tycker också att man ser snällare och trevligare ut med mindre smink :)


Sen när jag kom hem så gjorde jag en till film om Zingo, men jag har inte satt ihop filmerna än i movie maker. Men har en ledtråd, det handlar om att Zingo vill ha en hundvän... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0