(2 mars)

Hahah, åh precis när jags ka lägga mig i min säng igår så börjar blodet forsa ur min näsa igen -.- Trodde att jag för en gång skull hade slutat blöda näsblod. Men blödde väldigt mycket, handfatet blev helt nerblodat, golvet och jag blödde igenom pappret i näsan 2 gånger.
Tyckte att det var så komiskt att jag fotade lite :P

Från ingenstans så bara poff så var jag helt blodig i ansiktet :S

Handfatet helt nerblodat

SEn snyftade jag till och blodet i näsan typ kom ner i munnen i stället och jag kräktes typ upp en massa blod :/

Lite roligt för min ena näsborre var jätte mycket större än den andra sen efter att haft massa papper instoppat i den :P

Idag så blir det först lite thai mat till lunch :D Sen ska jag till stallet och rida MH, efter det så ska jag släppa honom lös på sandvolten och lära honom en massa trix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0