(20 mars)

Jag har döpt om Pysen till Kattlåde-kissen, för han stinker kattlåda hela tiden...

"vad du stinker Pysen!"
Vet ni, igår tvingade jag Zingo att äta en äppelbit. Det går faktiskt att få zingo att äta vad som helst typ. Först nosade hon inte ens på äppelbiten, sen tog hon den i munnen och spottade ut 5 gånger innan hon tuggade och svalde. Då fick jag mata henne med äppelbitar resten av kvällen sen, för hon tyckte om dem sen :)

Är inte äpple ett roligt ord egentligen? Äpple, äpple, äpple!

Wait a second.. jag har ponny cups träning på söndag och så ska jag tydligen tävla på söndag, klubb tävling. Hoho, det visste jag inte :P Trodde det var en månad kvar. orde kanske önska häst, fast ingen idé. Man får aldrig hästen man önskar ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0