(21 mars)

Vi har en jobbig grej i svenskan, vi ska skriva en lång uppsats i svenskan om August Strindberg i jag-form, alltså att man låtsas vara August Strindberg. Igår arbetade jag om det och efter 2 timmars arbete går jag ner och jag hade glömt bort hans förnamn när mamma frågade vad jag arbetade om. Bra att man skriver en uppsats och inte vet namnet på den personen :P


Haha failig jag är, hästarna till klubbtävlingen på söndag blev utsatte igår och jag har inte hunnit önska häst xD Men jag får hoppas på att Annica sätter mig på en någorlunda bra ponny. Hon vet att jag gillar Minty men inte Rasmus längre. Har fått dingo på en hoppklubbis för henne och daisy på en dressyr, tror min tur är slut nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0