(22 mars)

Hahahahahah


Har haft utvecklingssamtal idag. Fick höra att jag typ fick MVG på läsförståelsen, men hon hade inte rättat uppsatsen än så hon kudne inte säga exakt att jag skulle få MVG i slutbetyg i Svenska, men eftersom jag själv tyckte att det gick bättre på uppsatsen så aknske jag får MVG även där och då MVG i slut betyg :D
Kommer troligen få MVG i idrott också som slutbetyg, så förhoppningsvis minst 2 ämnen höjda denna termin.
Fick också höra att låta sagt att jag var "outstanding" på debatten, lite för mycket nästan så de andra i min debatt knappt fick säga något (a) Så kanske MVG i fysik också :D

Tänkte fota lite ute i naturen nu, det är så fint väder! I alla fall gå ut på en promenix med det dogs ;)

Dåliga bilder på hundarna, men what ever :) Det är sol idag, orka bry sig om något! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0